Jaro v zahradě II

Žáci provedou v zahradě jarní inventuru – s pracovním listem odhalí mnohé aspekty jara, smyslově se na zahradu naladí a protáhnou si tělo. Potom se promění v malé badatele a dají se do průzkumu půdy, ze které na jaře vše vyrůstá. V půdní laboratoři vytvoří paletu jejích barev, provedou testy na přítomnost vzduchu a vody, s určovacími klíči a lupami zjistí, kdo hlínu pomáhá vyrábět. Seznámí se z významem kompostu a založí si „hřbitov bioodpadků“. Na závěr také ochutnáme některé jarní květy a dozvíme se něco o léčivých silách běžných jarních rostlin.

  • Témata: znaky jarní přírody a zahrad, půda, půdní bezobratlí, kompost, bioodpad, jarní byliny
  • Cílová skupina: 2. - 5. třída ZŠ
  • Čas: 180 min
  • Místo: školní zahrada
  • Termíny výuky: březen – květen

Stáhněte si metodiku k tomuto výukovému programu i ostatní materiály z projektu Zahrada po celý rok.

Objednejte se
Iveta Pišvejcová, 735 176 581, pisvejcova@ametyst21.cz